Účty a platby

V této sekci si můžete nastavit informační SMS nebo e-maily pro své platby a změny na účtu.

Popis jednotlivých polí

Informace o účtu

Zvolte účet, ke kterému chcete nastavit zasílání informačních SMS nebo e-mailů. Vybírat můžete ze všech účtů,
u kterých je možné službu nastavit.

Kontakty pro zasílání informací o účtech

Po rozkliknutí můžete zadat kontaktní e-mail, telefonní číslo, jazyk i časový interval odesílání SMS zpráv. V případě, že nevyplníte telefonní číslo nebo e-mail, nebude možné v dalších krocích provést jednotlivá nastavení služby.

Účty

Pravidelné informace o zůstatku

Nastavte hodinu a dny v týdnu, kdy chcete dostávat zprávu s informací o zůstatku.

Dosažení zůstatku

Po zadání konkrétní výše zůstatku vám budeme zasílat informace o překročení nebo poklesu zůstatku pod vámi zvolenou hranici.

Nový výpis

Zvolte, pokud chcete dostávat na zadaný e-mail pravidelně výpis z účtu.

Kladně vyřízené žádosti

Zaškrtněte, jakou formou zprávy si přejete být informováni o kladně vyřízených žádostech (například výpověď ze spořicího účtu, výběr vkladu z termínovaného účtu aj.).

Zamítnuté žádosti

Zaškrtněte, jakou formou zprávy chcete být informováni o zamítnutých žádostech (například výpověď ze spořicího účtu, výběr vkladu z termínovaného účtu aj.).

Platby

Podaná platba

Podaná platba představuje informace o přijetí příkazu k úhradě z vašeho účtu. Zasílání zpráv můžete omezit částkou (příkaz je vyšší nebo nižší než stanovený limit, případně v nastaveném intervalu).

Avízo o zahraniční platbě

Představuje zprávu o zaúčtování došlé nebo odeslané platby ze/do zahraničí.

Zaúčtovaná platba

Můžeme vás informovat o všech zaúčtovaných platbách, nebo výběr omezit podle následujících kritérií:

  • částka je připsaná nebo odepsaná,
  • částka je vyšší nebo nižší než stanovený limit, v nastaveném intervalu nebo rovna zadané výši,
  • podle konkrétního čísla příjemce, konstantního, specifického nebo variabilního symbolu.

Neprovedená platba

Zpráva o neprovedené platbě v případě nedostatku peněz na účtu. Nedojde-li k jejich navýšení, příkaz bude po stanovené době vymazán.

Neprovedené inkaso, O2, SIPO

V případě nedostatku peněz na účtu vás budeme informovat, že platba nebyla provedena. Informovat vás budeme také v případě, že částka ke stržení byla vyšší než váš limit pro konkrétní povolené inkaso.

Vyřazená platba ze zpracování

V případě neprovedené platby (například z důvodu nedostatečného množství finančních prostředků) bude tento příkaz po určité době vymazán. O této situaci vás budeme informovat zprávou. Budete-li chtít peníze přesto odeslat, je nezbytné zadat nový příkaz k platbě.

Ukončená platnost trvalé platby

U trvalých plateb si můžete nastavit termín, kdy se mají přestat odesílat. Pokud si tuto funkci aktivujete, zašleme vám zprávu pokaždé, když nějaké vaší trvalé platbě vyprší platnost. Pokud potřebujete po vypršení této platnosti provést ještě další úhradu nebo více plateb, zadejte novou jednorázovou nebo trvalou platbu.

Vklad/výběr na pobočce

O svých hotovostních výběrech či vložení peněz na účet prostřednictvím pobočky můžete být informováni SMS či
e-mailem. Zprávy si můžete omezit částkou (vklad/výběr je vyšší nebo nižší než stanovený limit, případně v nastaveném intervalu, jak vám bude vyhovovat).